Αλλαγές Προϊόντων Ελλάδα

  • Η αλλαγή των προϊόντων με κάποια άλλο κοστίζει 6€ για την πρώτη αλλαγή. Από την δεύτερη αλλαγή η χρέωση ανέρχεται στα 8€.
  • Για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή με ένα αλλο προϊόν, οφείλετε να επικοινωνήσετε αρχικά με την εταιρεία μας στο τηλέφωνο 6948832199 είτε μέσω social media (Instagram, Facebook) στο προφίλ Cloarea, είτε μέσω email στο [email protected].
  • Έπειτα από την επικοινωνία μας γίνεται η παραλαβή- παράδοση του πακέτου  αποκλειστικά με την συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία ( Acs Courier) , χέρι χέρι εφόσον πρώτα μας αποδείξετε ότι το προϊόν είναι σε άρτια κατάσταση και πληρώνετε το έξτρα τίμημα των 6€ για την πρώτη αλλαγή (8€ από την δεύτερη), σαν ποσό αντικαταβολής κατά την παράδοση. 
  • Η αλλαγή γίνεται στην καθαρή αξία των προϊόντων . Οποιαδήποτε άλλη χρέωση υπηρεσίας courier για έξοδα αποστολής και αντικαταβολής δεν επιστρέφεται.
  • To νέο προϊόν που θα επιλέξετε, πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από το προϊόν αλλαγής .
  • To επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς πριν την πώλησή του, στην πλήρη αρχική συσκευασία του ( κουτί, νάιλον, φάκελος) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας( έντυπα, καρτελάκια, barcode). Επιπλέον για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο).
  • Σε περίπτωση δικού μας λάθος (π.χ. λάθος χρώματος, μεγέθους), είτε ελαττωματικού προϊόντος επωμιζόμαστε όλα τα έξοδα της αλλαγής.
  • Η εταιρεία μας δε φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση  φθοράς των προϊόντων μετά την χρήση τους και δεν υποχρεούται να  τα αντικαταστήσει.
  • Αλλαγές δεν γίνονται στα σκουλαρίκια για λόγους υγιεινής.

*Αλλαγές δεν γίνονται δεκτές χωρίς επικοινωνία με την εταιρεία μας.

 

Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις (Ν. 2251/1994) Ελλάδα

  •  Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων τα έξοδα χρέωσης είναι 7€. 
  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων θα πρέπει να επικοινωνήσετε πρώτα με την Εταιρεία μας στο τηλέφωνο 6948832199 είτε μέσω social media ( Facebook, Instagram) στο προφίλ Cloarea, είτε μέσω email στο [email protected].
  • Η επιστροφή του δέματος γίνεται εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που έγινε η παραλαβή του.
  • Η αποστολή για την επιστροφή του δέματος γίνεται αποκλειστικά μέσω της Κούριερ που θα σας υποδείξουμε(Acs)  με χρέωση παραλήπτη.
  • Πραγματοποιείται μέσα σε 14 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα που παραλάβαμε και ελέγξαμε την αρτιότητα του προϊόντος  Η επιστροφή χρημάτων ανέρχεται στα 7 ευρώ, ποσό το οποίο αφαιρείται από το ποσό που πρέπει να επιστραφεί σε εσάς. Το ποσό που επιστρέφεται είναι το σύνολο της αξίας των προϊόντων και όχι τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής.
  • Η επιστροφή του ποσού γίνεται αποκλειστικά μέσω της συνεργαζόμενης τράπεζας Πειραιώς, σε περίπτωση κατάθεσης σε διαφορετική τράπεζα το έμβασμα το επιβαρύνεται ο Δικαιούχος ( πελάτης) και όχι ο Καταθέτης ( Cloarea). Mας ενημερώνετε επίσης για την τράπεζα, το όνομα του δικαιούχου και τον αριθμό λογαριασμού iban,στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση.
  • Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται στα σκουλαρίκια για λόγους υγιεινής.
  • Η εταιρεία μας δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν φθορά του προϊόντος μετά την χρήση του και δεν υποχρεούται ούτε να τα αντικαταστήσει ούτε να προβεί στην επιστροφή χρημάτων.

*Επιστροφές πακέτων και χρημάτων δεν γίνονται χωρίς επικοινωνία με την εταιρεία μας.

Η ευθύνη για την επιστροφή των προϊόντων είναι αποκλειστικά δική σας για αυτό και θα πρέπει να εξασφαλίσετε την ασφαλή μεταφορά του και να φροντίσετε το προϊόν να είναι πολύ καλά συσκευασμένο.

Διατηρείτε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα Προϊόντα που έχει αγοράσει από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους, σύμφωνα με το άρθρο 3ε του Ν. 2251/1994.  Σε οποιαδήποτε περίπτωση μπορείτε πριν από την επιστροφή των Προϊόντων να επικοινωνείτε με την Εταιρεία μας. Ειδικότερα, διατηρείτε το  ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψετε το Προϊόν που έχετε αγοράσει από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα χωρίς να έχετε υποχρέωση να αναφέρετε τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

  1. Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την πώληση (εφεξής η  «Υπαναχώρηση»), εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του Προϊόντος. Σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελμένων από εσάς με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά, η ως άνω προθεσμία ξεκινά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου Προϊόντος.
  2. Η Υπαναχώρηση είναι αναιτιολόγητη και υποχρεούστε να επιστρέψετε το Προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παραλάβατε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο Προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα, καρτελάκια, barcode). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του Προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο).
  3. Η επιστροφή του Προϊόντος γίνεται δεκτή, μετά από έλεγχο του προϊόντος και μόνον εφόσον προηγουμένως έχετε εξοφλήσει κάθε ποσό που ενδεχομένως επιβαρύνθηκε η Εταιρεία για την αποστολή του Προϊόντος σε εσάς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
  4. Υποχρεούστε να επιστρέψετε το Προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποιήσατε σε Εμάς την Υπαναχώρηση και λάβαμε αποδεδειγμένα γνώση αυτής. Η επιστροφή γίνεται στην έδρα της Εταιρείας.
  5. Κατόπιν της δήλωσης Υπαναχώρησης, υποχρεούμαστε να αποδώσουμε σε εσάς το τίμημα που εισπράξαμε για το επιστραφέν Προϊόν. Η επιστροφή του τιμήματος σε εσάς θα γίνεται το αργότερο εντός της ίδιας προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την χρόνο που λάβαμε  αποδεδειγμένα γνώση για την Υπαναχώρησή σας και παραλάβαμε το πακέτο σε άρτια κατάσταση.
  6. Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό. Η Κατά τα λοιπά για το δικαίωμα Υπαναχώρησης σας, τις προϋποθέσεις αυτού και την άσκηση του ισχύουν οι διατάξεις του Ν. 2251/1994, όπως εκάστοτε ισχύει και κάθε άλλης (υπάρχουσας ή μελλοντικής) εφαρμοστέας νομοθεσίας.

Αλλαγές Προιόντων  Κύπρος 

  • Για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή με κάποιο άλλο προιον, οφείλετε να επικοινωνήσετε αρχικά με την εταιρεία μας στο τηλέφωνο 6948832199 είτε μέσω social media (instagram, Facebook) στο προφίλ Cloarea, είτε μέσω email στο [email protected].
  • Το κόστος των μεταφορικών της αλλαγής το επιβαρύνεται ο αποστολέας. Η αποστολή του πακέτου γίνεται με όποια μεταφορική εταιρεία επιθυμείτε.
  • Τα νέα μεταφορικά έξοδα αποστολής χρεώνονται εως ποσό αντικαταβολής 10€ ,το οποίο το εξοφλείτε στον κούριερ.
  • Το νέο προιον πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από το προιον αλλαγής.
  • To επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς πριν την πώλησή του, στην πλήρη αρχική συσκευασία του ( κουτί, νάιλον, φάκελος) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας( έντυπα, καρτελάκια, barcode). Επιπλέον για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο).
    • Σε περίπτωση δικού μας λάθος (π.χ. λάθος χρώματος, μεγέθους), είτε ελαττωματικού προϊόντος επωμιζόμαστε όλα τα έξοδα της αλλαγής.
    • Η εταιρεία μας δε φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση  φθοράς των προϊόντων μετά την χρήση τους και δεν υποχρεούται να  τα αντικαταστήσει.
    • Αλλαγές δεν γίνονται στα σκουλαρίκια για λόγους υγιεινής.
  • *Αλλαγές δεν γίνονται δεκτές χωρίς επικοινωνία με την εταιρεία μας.

    Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις (Ν. 2251/1994) Κύπρος

  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων θα πρέπει να επικοινωνήσετε πρώτα με την Εταιρεία μας στο τηλέφωνο 6948832199 είτε μέσω social media ( Facebook, Instagram) στο προφίλ Cloarea, είτε μέσω email στο [email protected].
  • Η επιστροφή του δέματος γίνεται εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που έγινε η παραλαβή του.
  • Η αποστολή για την επιστροφή του δέματος γίνεται με οποιαδήποτε μεταφορική επιθυμείτε  με χρέωση αποστολέα( δική σας).
  • Η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην καθαρή αξία των προιόντων( χρεώσεις από υπηρεσίες courier δεν επιστρέφονται).
    • Η επιστροφή του ποσού γίνεται αποκλειστικά μέσω της συνεργαζόμενης τράπεζας Πειραιώς, σε περίπτωση κατάθεσης σε διαφορετική τράπεζα το έμβασμα το επιβαρύνεται ο Δικαιούχος ( πελάτης) και όχι ο Καταθέτης ( Cloarea). Mας ενημερώνετε επίσης για την τράπεζα, το όνομα του δικαιούχου και τον αριθμό λογαριασμού iban,στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση.
    • Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται στα σκουλαρίκια για λόγους υγιεινής.
    • Η εταιρεία μας δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν φθορά του προϊόντος μετά την χρήση του και δεν υποχρεούται ούτε να τα αντικαταστήσει ούτε να προβεί στην επιστροφή χρημάτων.
  • *Επιστροφές πακέτων και χρημάτων δεν γίνονται χωρίς επικοινωνία με την εταιρεία μας.

    Η ευθύνη για την επιστροφή των προϊόντων είναι αποκλειστικά δική σας για αυτό και θα πρέπει να εξασφαλίσετε την ασφαλή μεταφορά του και να φροντίσετε το προϊόν να είναι πολύ καλά συσκευασμένο.

    Διατηρείτε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα Προϊόντα που έχει αγοράσει από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους, σύμφωνα με το άρθρο 3ε του Ν. 2251/1994.  Σε οποιαδήποτε περίπτωση μπορείτε πριν από την επιστροφή των Προϊόντων να επικοινωνείτε με την Εταιρεία μας. Ειδικότερα, διατηρείτε το  ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψετε το Προϊόν που έχετε αγοράσει από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα χωρίς να έχετε υποχρέωση να αναφέρετε τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

    1. Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την πώληση (εφεξής η  «Υπαναχώρηση»), εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του Προϊόντος. Σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελμένων από εσάς με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά, η ως άνω προθεσμία ξεκινά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου Προϊόντος.
    2. Η Υπαναχώρηση είναι αναιτιολόγητη και υποχρεούστε να επιστρέψετε το Προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παραλάβατε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο Προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα, καρτελάκια, barcode). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του Προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο).
    3. Η επιστροφή του Προϊόντος γίνεται δεκτή, μετά από έλεγχο του προϊόντος και μόνον εφόσον προηγουμένως έχετε εξοφλήσει κάθε ποσό που ενδεχομένως επιβαρύνθηκε η Εταιρεία για την αποστολή του Προϊόντος σε εσάς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
    4. Υποχρεούστε να επιστρέψετε το Προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποιήσατε σε Εμάς την Υπαναχώρηση και λάβαμε αποδεδειγμένα γνώση αυτής. Η επιστροφή γίνεται στην έδρα της Εταιρείας.
    5. Κατόπιν της δήλωσης Υπαναχώρησης, υποχρεούμαστε να αποδώσουμε σε εσάς το τίμημα που εισπράξαμε για το επιστραφέν Προϊόν. Η επιστροφή του τιμήματος σε εσάς θα γίνεται το αργότερο εντός της ίδιας προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την χρόνο που λάβαμε  αποδεδειγμένα γνώση για την Υπαναχώρησή σας και παραλάβαμε το πακέτο σε άρτια κατάσταση.
    6. Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό. Η Κατά τα λοιπά για το δικαίωμα Υπαναχώρησης σας, τις προϋποθέσεις αυτού και την άσκηση του ισχύουν οι διατάξεις του Ν. 2251/1994, όπως εκάστοτε ισχύει και κάθε άλλης (υπάρχουσας ή μελλοντικής) εφαρμοστέας νομοθεσίας.

Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Το ανωτέρω δικαίωμα Υπαναχώρησης σας, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά  δεν εφαρμόζεται:

  • Στις περιπτώσεις που το τίμημα των Προϊόντων έχει καταβληθεί σε φυσικό κατάστημα της Εταιρείας και επιπλέον, τα Προϊόντα έχουν παραληφθεί από φυσικό κατάστημα της Εταιρείας, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση και δεν εμπίπτει στις προστατευτικές διατάξεις του Ν. 2251/1994.
  • Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
  • Κατά τα λοιπά για τις εξαιρέσεις από το  δικαίωμα Υπαναχώρησης σας, τις προϋποθέσεις αυτού και την άσκηση του ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 3ιβ Ν. 2251/1994, όπως εκάστοτε ισχύει και κάθε άλλης (υπάρχουσας ή μελλοντικής) εφαρμοστέας νομοθεσίας7